حامیان
دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست مجارستاندانشگاه ایلامنشر عطرانپایگاه دانش سیویلیکادانشگاه مدیترانه شرقینشر دانشپورتال جامع ساخت و سازآذرپی آبژیوارموسسه مقاوم سازی
انتخاب پروفسور جانوس جوسا به عنوان سخنران کلیدی همایش

 

پروفسور Janos Jozsa رئیس دانشگاه تکنولوژی و اقتصاد بوداپست مجارستان به عنوان سخنران کلیدی پنجمین همایش ملی مدیریت و برندسازی 2016 ایران انتخاب گردید. چارچوب علمی سخنرانی ایشان به ترتیب زیر می باشد:

 

  • کشف تقاضای نهان در سیستم بازاریابی (discovering hidden market)
  • برندینگ با استفاده ار ابزارهای نوین (eBranding)
  • برندینگ لوکس (luxury randing)
  • پیاده سازی خلاقیت در برندینگ (creativity in Branding)
  • مدیریت مالی و بازاریابی در شرایط سیاسی متحول
  • پنجمین همایش سالانه مدیریت و برندسازی 20 مرداد 1395




تاریخ : ۱۳۹۵/۴/۱۷